(19.12.2012)
Zgodnie z zasadami opieki pogwarancyjnej posiadaczom aktualnych e-Modyfikacji gwarantujemy bieżące dostosowywanie programu do zmian prawnych.
Tym samym wszyscy nasi klienci którzy nabyli (bądź dopiero nabędą) e-Modyfiakcje na rok 2013 otrzymają upgrade'y umożliwiające prowadzenie sprzedaży i księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
HARMONOGRAM WPROWADZENIA MODYFIKACJI ZAMIESZCZAMY NA STRONIE - http://www.ramzes.pl/uslugi/modyfikacje/modyfikacje-planowane
Obszary programów sprzedażowych (Sprzedaż, Magazyn) objęte zmianami:
- obsługa faktur uproszczonych (sprzedaż nieprzekraczająca 450 zł lub 100 euro)
- obsługa odpowiednich oznaczeń faktury wynikających z rodzaju prowadzonej działalności ('samofakturowanie', 'metoda kasowa', 'procedura marży dla biur podróży' itp.)
- wystawienie faktury zbiorczej
- obsługa not korygujących
- obsługa faktur elektronicznych
- eksport faktur (w tym uproszczonych) do systemów finansowo-księgowych
Systemy finansowo-księgowe:
Uproszczona księgowość (PKPiR, PKPiR Classic):
- Rozbudowanie rozrachunków m.in. o sortowanie i raporty z podziałem na kontrahentów.
- W związku z wprowadzeniem deregulacji, dotychczasowe wyliczenia podatkowe muszą zostać wsparte odpowiednio prowadzonymi rozrachunkami, pozwoli na wyliczenie kwot, o które będą zwiększane/zmniejszane przychody/koszty podatkowe oraz VAT należny i naliczony.
- Wprowadzone zostaną 'rejestry VAT' zawierające informacje o fakturach niezapłaconych w terminie oraz zapłaconych po terminie, które skutkują rozliczeniami poza podstawowym okresem rozliczenia.
- Ponadto udostępnione zostaną zestawienia pomocnicze, umożliwiające rozliczanie podatków dochodowych.
- Mechanizm importu dokumentów sprzedażowych zostanie dostosowany w zakresie obsługi faktury uproszczonych
- Przewidujemy także dodanie raportu zawierające podsumowanie rejestrów VAT, które wpływają na deklarację za dany okres.
Pełna księgowość (Księgi Handlowe, Księgi Handlowe Classic):
- W związku z wprowadzeniem deregulacji, dotychczasowe wyliczenia podatkowe muszą zostać wsparte odpowiednio prowadzonymi rozrachunkami, pozwoli na wyliczenie kwot, o które będą zwiększane/zmniejszane przychody/koszty podatkowe oraz VAT należny i naliczony.
- Wprowadzone zostaną 'rejestry VAT' zawierające informacje o fakturach niezapłaconych w terminie oraz zapłaconych po terminie, które skutkują rozliczeniami poza podstawowym okresem rozliczenia.
- Ponadto udostępnione zostaną zestawienia pomocnicze, umożliwiające rozliczanie podatków dochodowych.
- Mechanizm importu dokumentów sprzedażowych zostanie dostosowany w zakresie obsługi faktury uproszczonych
- Przewidujemy także dodanie raportu zawierające podsumowanie rejestrów VAT, które wpływają na deklarację za dany okres.
O terminach wprowadzanych zmian będziemy informować Państwa na bieżąco.