Interesują Cię nasze szkolenia, ale nie masz możliwości przyjechać do nas osobiście? Dzięki specjalnej platformie szkoleniowej, możesz wziąć udział w konferencji ze swojego biura!
Dlaczego wideokonferencje?
- Poznasz zasady i ważne aspekty konfiguracji programu
- Poznasz nawigację i funkcjonalność programu
- Dowiesz się jak pracować szybciej i wydajniej
- Uzyskasz certyfikat, potwierdzający przebyte szkolenie
- Oszczędzisz czas i koszt związany z dojazdem.
- Skorzystasz ze szkolenia nie ruszając się zza biurka!
Jak się przygotować?
- Przygotuj komputer ze stałym dostępem do internetu, z zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej Mozilla Firefox lub Chrome) oraz głośnikami.
- Wykonaj test połączenia, korzystając z linku - https://ramzes1.clickmeeting.com/plik-jpk-w-aplikacji-ramzes/connection-tester. Po jego uruchomieniu zobaczysz okno:
Sprawdź przede wszystkim połączenie internetowe oraz stan zainstalowania wtyczek potrzebnych przeglądarce do transmisji wideokonferencji.
Jak wziąć udział w webinarze?
- Jeżeli szkolenie wymaga rejestracji, utrzymasz link do takiego formularza poczta elektroniczną. Będzie to link personalny, który zaprowadzi Cię bezpośrednio do pokoju konferencyjnego, bez uprzedniej rejestracji.
- Wejdź na stronę pokoju konferencyjnego, klikając na dostarczony przez nas link z nazwą konferencji.
- Następnie wpisz swoje imię oraz adres e-mail i naciśnij klawisz 'Wejdź do pokoju':
- Po zalogowaniu - do momentu rozpoczęcia konferencji - zobaczysz komunikat:
Natomiast w momencie rozpoczęcia spotkania połączysz się z pokojem konferencyjnym:
- PAMIĘTAJ! Na czas wideoprezentacji wyłącz Skype i wszelkie aplikacje, które wykorzystują multimedia, czyli mikrofon i głośniki.
- Korzystaj z naszych prezentacji, doceniając wygodę wideokonferencji!