Wśród upominków, znajdziesz:
- zniżki na nasze programy i e-Modyfikacje
- zniżki na wdrożenia i szkolenia z Aplikacji Ramzes
- ciekawe książki
- przepłacone karty paliwowe
- bony restauracyjne
- artykuły spożywcze i biurowe
Nie znalazłeś niczego, co Cię zainteresowało?
Powiedz nam, na co chciałbyś zamienić swoje punkty. Wypełnij krótką ankietę – i pozwój nam spełnić Twoje życzenie!
§ 1
Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki korzystania z systemu lojalnościowego (zwanego dalej również 'SL').
- Organizatorem SL jest AURA Technologies Sp. z o.o. (dalej zwana również 'AuraTech'), z siedzibą w Warszawie, ul. Fasolowa 31a.
- Uczestnikiem SL może być klient firmy AuraTech (dalej: Klient), rozumiany jako Firma, która korzysta z produktów i usług oferowanych przez AuraTech.
§2
Zasady funkcjonowanie oraz warunki korzystania
- System lojalnościowy działa na zasadzie sprzedaży premiowej w ramach której, w związku z nabywaniem produktów i usług z oferty AuraTech, Klient będzie otrzymywał punkty. Zebrane punkty uprawniać będą Klienta do zakupu produktów i usług z katalogu produktów (dalej zwanych 'Nagrodami') na specjalnych, promocyjnych warunkach cenowych i na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- AuraTech umożliwi Klientowi (przez co rozumie się przedstawiciela firmy) dostęp do konta internetowego warunkującego korzystanie z SL.
- Za nabycie produktów i usług z ofert AuraTech, AuraTech będzie przyznawał punkty, a ich ilość będzie na bieżąco dostępna w zabezpieczonej hasłem części systemu pod adresem www.ramzes.pl.
- Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze ani odstąpieniu.
- AuraTech jednostronnie decyduje za jakie produkty i usługi ze swojej oferty jaka ilość punktów będzie naliczana, z prawem do ich waloryzacji w każdym czasie.
- Punkty naliczone są od opłaconych transakcji. W sytuacji wystawienia faktury z wydłużonym terminem płatności punkty zostaną skutecznie dodane z chwilą jej opłacenia.
- Każda Nagroda w SL wyceniona jest ilością punktów niezbędną do jej nabycia oraz ceną promocyjną netto w PLN.
- Klient posiadający konto w SL może zrealizować zebrane punkty, poprzez ich wymianę na Nagrody, pod warunkiem posiadania wymaganej ilości punków i przy spełnieniu warunków niniejszego regulaminu.
- Niewykorzystane punkty kasują się po dwóch pełnych latach, licząc od końca roku ich naliczenia.
Przykład 1: punkty naliczone w roku 2019, ważne były przez cały rok 2019 (niezależnie od miesiąca czy dnia ich naliczenia) oraz przez dwa kolejne, pełne lata czyli rok 2020 i 2021. W dn. 1 stycznia 2022 niewykorzystane punkty z roku 2019 zostały skasowane.
Przykład 2: punkty naliczone w roku 2021 ważne były przez cały rok 2021 (niezależnie od miesiąca czy dnia ich naliczenia) oraz są ważne przez dwa kolejne, pełne lata czyli rok 2022 i 2023. W dn. 1 stycznia 2024 niewykorzystane punkty z roku 2021 zostaną skasowane.
- W sytuacji jednorazowego, dużego zamówienia na skumulowaną liczbę punktów AuraTech ma prawo rozłożyć ich realizację na części wg zaproponowanego Klientowi planu.
- W sytuacji rezygnacji przez Klienta ze współpracy z AuraTech, od momentu złożenia wypowiedzenia czyli w okresie wypowiedzenia, Klient może wykorzystać już tylko maksymalnie 10% posiadanych punktów.
- W sytuacji rezygnacji z korzystania z aktualnej wersji AP Ramzes, co oznacza niewykupowanie dostępu do modyfikacji na rok bieżący z dniem pierwszym stycznia tego roku, AuraTech przyjmuje dorozumiałą rezygnację ze współpracy z AuraTech, tym samym przez czas braku dostępu do bieżących aktualizacji Klient ma prawo do wykorzystania tylko 10% posiadanych punktów. Jeśli Klient wykupi dostęp do AP Ramzes na bieżący rok, wszystkie dotychczas dostępne punkty zostaną przywrócone do wykorzystania.
- Przepisanie licencji Klienta na inny podmiot oznacza skasowanie punktów Klienta, które do dnia przepisania licencji nie zostały przez Klienta wykorzystane.
- W Sytuacji dużego zainteresowania daną Nagrodą, o możliwości jej otrzymania decyduje kolejność zamówień, a w momencie wyczerpania jej zapasów AuraTech może zaproponować Klientowi inną Nagrodę. Klient może albo zdecydować się na tę Nagrodę albo wskazać inną z zastrzeżeniem posiadania wymaganej ilości punktów na tą Nagrodę oraz pod warunkiem jej bieżącej dostępności.
- Wybrane Nagrody będą każdorazowo odsprzedawane Klientowi w cenach promocyjnych. Opłata dokonywana jest na podstawie pro formy, wysyłanej przez dział handlowy firmy AuraTech po otrzymaniu zamówienia od Klienta.
- W zależności od rodzaju wybranej Nagrody, zostanie ona do Klienta dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub kuriera, chyba że na wyraźne życzenie Nagroda będzie czekała do osobistego odbioru w siedzibie AuraTech.
- Do zamówień doliczane są koszty przesyłki.
- Aktualny katalog Nagród dostępny jest tylko w zabezpieczonej hasłem części sytemu.
§ 3
Postanowienia końcowe
- Przystępując do systemu lojalnościowego, czyli z chwilą zalogowania się do systemu, Klient:
- akceptuje niniejszy regulamin.
- przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Administratorem danych osobowych KLIENTA jest AURA Technologies Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Fasolowa 31A, NIP 527-10-30-866.
- oświadcza że wie i wyraża na to zgodę, ze Dane osobowe KLIENTA będą przetwarzane w celu wykonania zapisów niniejszego regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
- oświadcza, że dane osobowe zostały przez niego podane dobrowolnie.
- oświadcza że wie, że przysługuje prawo do żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych. KLIENTOWI przysługuje również prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W sytuacji pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych KLIENT uprawniony jest do kontaktu mailowego z ADO (rodo@auratech.pl ) lub telefonicznego (22 460-5-460).
- Niniejszy regulamin jest dostępny w siedzibie AuraTech oraz w serwisie internetowym pod adresem www.ramzes.pl, w części poświęconej Systemowi Lojalnościowemu.
- AuraTech zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w każdym momencie do zasad funkcjonowania SL oraz do niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach AuraTech będzie informował na swoich stronach w formie aktualizacji regulaminu.
- AuraTech ma prawo do zakończenia SL w każdym czasie a niewykorzystane przez Klienta punkty przepadają.
- Wszelkie uwagi i sugestie do SL należy kierować na adres: marketing@auratech.pl
- W Sytuacji niewykorzystania punktów przed zakończeniem działalności gospodarczej przez Klienta lub formalnym zaprzestaniem korzystania z produktów i usług z oferty AuraTech, zebrane punkty zostają usunięte przez AuraTech, z chwilą uzyskania takich informacji.