Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas nadrzędnym celem, dlatego wsłuchujemy się w każde Państwa sugestie i pomysły.
W ostatnim czasie napłynęło do nas sporo uwag od Klientów którzy regularnie, każdego roku, wykupują usługę e-Modyfikacje. Odpowiadając na ich oczekiwania, zmieniamy zasady opłacania upgrade'ów i różnicujemy ofertę dla osób wykupujących usługę regularnie i klientów nabywających usługę z przerwami.
Ja było do tej pory?
Nie istniała konieczności opłaty za e-Modyfikacje co roku, a fakt przerw w modyfikowaniu systemu nie miał wpływu na cenę e-Modyfikacji. Ponadto, wraz z ostatnią wersją programu otrzymywaliście Państwo poprzednie zmiany (nawet wówczas, gdy w poprzednich latach nie nabywano modyfikacji rocznych). Słuszne sugestie naszych Klientów rokrocznie opłacających modyfikacje, pozwoliły nam obiektywnie spojrzeć na ten proces i skłoniły do zmiany zasad.
Jak będzie od 1 października 2012?
Wariant 1.
Klient wykupujący usługę e-Modyfikację rokrocznie, nieposiadający przerw w poprzednich latach, otrzymuje wypracowany dotychczas rabat i oraz BONUS w postaci Darmowych Pakietów Porad (DPP), regulujące dostęp do wsparcia technicznego w obrębie roku, na który usługa została wykupiona.
Wariant 2.
Chcąc nabyć aktualną usługę e-Modyfikacji, posiadając przy tym niewykupione usługi z lat poprzednich, klient poniesie koszt równy cenie aktualnej e-Modyfikacji (bez rabatu) powiększony o 10% wartości tej ceny za każdy niewykupiony rok. W tym wariancie cenowym klient otrzyma także Darmowy Pakiet Porad Serwisowych (na standardowych zasadach).
Natomiast wypracowane rabaty (jeżeli były naliczone wcześniej) przywrócone zostaną przy nabyciu e-Modyfikacji na kolejny rok.
Wariant 3.
Chcąc nabyć usługę e-Modyfikacje, ale bez dopłacania za pominięte lata (jeżeli klient miał przerwy w opłacie za modyfikacje), klient poniesie koszt standardowy, jednakże utraci bezpowrotnie wypracowany dotąd rabat. Nie otrzyma ponadto Darmowych Pakietów Porad, a konsultacje techniczne będzie uzyskiwał poprzez infolinię.