Pakiety Porad Serwisowych gwarantują dostęp do telefonicznej i elektronicznej pomocy technicznej w wymiarze zależnym od przyznanego / wykupionego pakietu.
Zakres konsultacji obejmuje porady/konsultacje np. dotyczące pierwszej instalacji systemu oraz porad związanych z użytkowaniem: poruszaniem się po programach, trybów pracy, wstępnej konfiguracji, aktywacji, rejestracji, modyfikacji, aktualizacji i operacji zawartych w instrukcjach.
Uwaga! W ramach Pakietów wykonywane mogą być również usługi serwisowe, natomiast ich rozliczenie następuje w formie godzinowej. Każda rozpoczęta godzina skutkuje zdjęciem 60 min.
Do powyższych usług zaliczamy m.in.:
Pakiety Porad Serwisowych dzielą się na dwa rodzaje:
W ślad za każdą odbytą konsultacją wysyłamy drogą elektroniczną zestawienie wykorzystanych i posiadanych porad, co pozwala kontrolować stan konta.
Szczegółowy regulamin korzystania z konsultacji technicznych znajdą Państwo TUTAJ.