Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najcenniejszą nagrodą za wykonywaną pracę, dlatego każdego dnia zależy nam na Państwa opiniach, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.
W celu bieżącego monitoringu poziomu zadowolenia naszych klientów ze wsparcia technicznego świadczonego przez nasz serwis, wprowadzamy system ocen rozmów telefonicznych.
Pozytywne opinie bardzo nas cieszą i pokazują słuszność obieranego kierunku, natomiast negatywne (wbrew pozorom cenniejsze) pozwalają nam ciągle z wielką pokorą patrzeć na nasze codzienne działania oraz usprawniać oferowane produkty i usługi, tak, aby były one najwyższej jakości oraz spełniały oczekiwania naszych Klientów.
Miło nam poinformować, iż w celu bieżącego dostępu do Państwa opinii, z dniem 28.05 br. uruchamiany możliwość oceny każdej rozmowy telefonicznej jaką przeprowadzicie Państwo z pracownikami naszego działu technicznego.
Zasady wystawiania oceny przeprowadzonej rozmowy telefonicznej:
Bardzo prosimy o każdorazowe korzystanie z możliwości pozostawienia oceny.
Z góry dziękujemy za tę drobną fatygę, która będzie dla nas jednym z najcenniejszych źródeł Państwa opinii na temat jakości wsparcia technicznego świadczonego przez nasz serwis.