(11.03.2014)
Serdecznie dziękujemy za wszelkie sugestie, jakie zgłosiliście nam Państwo za pośrednictwem formularza zmiany. Państwa zaangażowanie pozwala nam ciągle udoskonalać Aplikację Ramzes, tak, aby spełniała najwyższe wymagania.
Poniżej zamieszczamy wykaz funkcji wprowadzonych / planowanych do wprowadzenia w Aplikacji Ramzes na Państwa życzenie:
Zmiany wprowadzone w wersji 14.51.02:
- Zmiana (na czytelniejszy) układu formatki z ustawieniami użytkownika (Administrator) usprawnienie wprowadzania dokumentów (PKPiR i Ryczałt) poprzez:
- podświetlanie edytowanego pola (w którym znajduje się kursor) kolorem zdefiniowanym przez użytkownika,
- możliwość szczegółowych ustawień wprowadzania dokumentów (kontrahent, data), obsługę skrótów klawiszowych, umożliwiających przejście do wybranego pola na formatce wprowadzania dokumentu (skrót tworzony jest według zasady: ALT + podkreślona litera w nazwie pola).
- Ewidencja przelewów (Ryczałt).
- Możliwość wyszukiwania po fragmencie tekstu (aby uruchomić wyszukiwanie takigo typu, w polu 'Szukaj' należy wpisać gwiazdkę: '*') (Sprzedaż).
Funkcje zaplanowane na marzec br.:
- Dodanie kolumn/kolumny; przy wydruku księgi i rejestrów VAT do wyboru: 'prawdopodobny nr w księdze', numer ewidencyjny, liczba porządkowa - Lp. (programy księgowe).
- Dodatkowy/zmieniony wydruk księgi i rejestrów VAT z wyborem numeru: ‘prawdopodobny nr w księdze’, numer ewidencyjny, liczba porządkowa - Lp. (programy księgowe).
- Obsługa kalkulatora wewnątrz Aplikacji Ramzes (programy księgowe).
- Możliwość wydruku polecenia "wpłaty gotówkowej" m.in. w celu uiszczenia podatku (PKPiR).
- Powiększenie pola e-mail kontrahenta, wykorzystywanego przy wysyłce faktury, do 50 znaków.
- Możliwość zamieszczenia opisów na dowodzie wewnętrznych (DW).
W kolejnych wersjach wprowadzimy m.in.:
- Zestawienie zbiorcze, prezentujące podsumowanie miesiąca w danej firmie, zawierające: VAT i podatek dochodowy (w tym dla każdego wspólnika), informację o sporządzonych deklaracjach PIT-5 wraz z datą ich sporządzenia, kwotą podatku oraz podsumowaniem podatku należnego/wpłacanego, dodatkowe informację (odsetki, ile zapłacono).
- Obsługę skalowania okien w Rejestratorze.
- Przenoszenie wzorów księgowań utworzonych w Rejestratorze.
- Możliwość określenia ilości kopii drukowanego dokumentu.
- Ujednolicenie oznaczenia miejsc dziesiętnych.
- Możliwość edycji uwag zaksięgowanego dokumentu.
- Etykietowanie dokumentów - dodania do niego notatki.
- Kontrolowanie faktu, czy wszystkie dokumenty w rejestrze, dotyczące danego miesiąca, zostały zaksięgowane.