Zapraszamy do udziału w kolejnym spotkaniu online.
Tym razem poświęcone będzie funkcjonalności konta klienckiego w SaldeoSMART.
Zarejestruj mnie >>> |
*** Jak dołączyć do spotkania? ***
Aby wziąć udział w spotkaniu, należy wejść do pokoju konferencyjnego, dostępnego pod linkiem, który prześlemy Państwu po dokonaniu rejestracji we wtorek, 11 października br. najpóźniej o godz. 11:00. Dostęp do pokoju jest wolny; wystarczy wpisać dowolny login i adres mailowy.
*** Tematyka spotkania ***
Każde biuro rachunkowe korzystające z SaldeoSMART może uruchomić (bez dodatkowych kosztów) konta dla swoich klientów. Dzięki temu klient biura uzyska m.in. dostęp do wszystkich swoich dokumentów wprowadzonych przez biura (i ich podglądu), jednocześnie mogąc samemu je dodawać (wówczas nie musi robić tego biuro). Na swoim koncie klient może prowadzić rozrachunki, zlecać przelewy elektroniczne i tworzyć raporty podsumowujące.
Tym samym klient otrzymuje dostęp do wielu cennych informacji.
*** Darmowe Pakiety Porad - gratyfikacja udziału ***
Uczestnicy (całego) spotkania, będący naszymi klientami, którzy uzupełnią ankietę ewaluacyjną i pozostawią w niej swoje dane, otrzymają 15 minut w Pakiecie Porad Serwisowych.
*** Więcej o wideokonferencjach ***
Więcej informacji o wideokonferencjach znajdą Państwo na http://www.ramzes.pl/edukacja/szkolenia/wideokonferencje. Podpowiadamy Państwu jak przygotować komputer do odbioru transmisji; zachęcamy także do przeprowadzenia testu połączenia, które oceni jakość Państwa łącza internetowego oraz komputera pod kątem odbioru webinarium. O zapoznanie się z tymi informacjami prosimy szczególnie te osoby, które nie brały dotąd udziału w spotkaniach online.