facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png

Jak utworzyć archiwum i wysłać do Serwisu?

powrót

UWAGA! Opcje tworzenia i wysyłania archiwum dostępne są wyłącznie Administratorowi (należy się na niego zalogować uruchamiając Aplikację) i wykonuje się je z panelu Administrator.

Aby wysłać bazę/archiwum danych do działu technicznego należy skorzystać z funkcji „Kontakt z serwisem” dostępnej w menu Narzędzia -> Kontakt z serwisem. Po jej uruchomieniu ukaże się nam formatka, w której należy wskazać, do którego programu zgłaszamy uwagę (jeżeli taki jest cel wysłania archiwum), następnie dodajemy komentarz i wysyłamy wiadomość. Automatycznie zostanie do niej dołączona baza (chroniona nadanym przez użytkownika hasłem) z archiwalnymi danymi zakładu, w którym jesteśmy zalogowani.



drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x