facebook youtube twitter Google+
Nie jesteś jeszcze zalogowany!    
images/sample/topbanner4.png

Jak aktywować Panel klienta SaldeoSMART

powrót

Aktywacja Panelu klienta odbywa się po stronie biura rachunkowego na jego koncie w Odczycie dokumentów.

 

W tym celu należy: 

  • zalogować się na konto administracyjne,
  • przejść do zakładki "Firma" i sprawdzić, czy klient (któremu chcemy dać dostęp) w kolumnie e-mail/telefon posiada wpisany prawidłowy adres e-mail,
  • jeżeli e-mail jest wpisany, wystarczy w kolumnie "akcje" uruchomić ikonę kłódki, co spowoduje wysłanie do klienta loginu do konta oraz linku do utworzenia hasła dostępu,
  • od tego momentu klient może korzystać z panelu klienta.

     

Przypomnijmy - biura rachunkowe korzystające z Odczytu dokumentów SaldeoSMART mogą włączyć swoim klientom dostęp do darmowego panelu klienta.
Funkcje Panelu klienta:

  • ewidencja faktur kosztowych
  • dostęp do zaawansowanej wyszukiwarki faktur
  • elektroniczne archiwum z możliwością podglądu dowolnej faktury
  • dostęp do rozliczeń księgowych przesłanych przez biuro
  • generowanie elektronicznych przelewów (także zbiorczych) oraz prowadzenie wygodnych rozrachunów
  • dostęp do raportów 

 



drukuj do góry


TYTUŁ OKNA





Czytam dane, proszę czekać...
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.
x