Modyfikacje oprogramowania udostępniane są w ramach rocznych e-Modyfikacji, które gwarantują:
Zobacz regulamin e-Modyfikacji, cennik, złóż zamówienie.
Zapraszamy na profesjonalne i praktyczne szkolenia z obsługi programów. Szkolenia prowadzone przez doświadczonych specjalistów prezentują niezwykle szczegółowo funkcjonalność systemów. Spotkania przeprowadzane są z zasady na rzecz jednej firmy i uwzględniają specyfikę jej działalności i indywidualne oczekiwania.
Szkolenia mogą mieć formę:
Pomoc techniczną świadczymy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
Kontakt z serwisem dla klientów posiadających Pakiety Porad:
Kontakt z serwisem dla klientów nieposiadających Pakietów Porad:
Infolinia - 703 502 520 (koszt połączenia 3,69 / min).
Co to są Pakiety Porad Serwisowych?
Pakiet minut do wykorzystania na porady i konsultacje techniczne (świadczone telefonicznie, e-mailowo). Pakiety otrzymujecie Państwo za darmo po nabyciu programu i/lub e-Modyfikacji. Po ich wyczerpaniu bądź wygaśnięciu możecie Państwo nabyć dodatkowe przedpłacone, Pakiety Porad.
Usługi serwisowe w postaci wszelkich prac na rzecz klienta, konsultacji, wdrożenia, naprawy baz danych itp. wykonywane są odpłatnie według cennika i wykonywane są zarówno w firmie AURA Technologies, jaki i u klienta.
Zobacz regulamin świadczenia usług serwisowych oraz cennik usług.
Prace programistyczne prowadzone na indywidualne zlecenie klienta wykonywane są na warunkach ustalanych odrębnie. W ramach prac programistycznych wykonujemy szeroki zakres zmian w Aplikacji Ramzes - od definiowania indywidualnych raportów i wydruków po implementowanie zupełnie nowych funkcjonalności w systemie.