Aktywacja Panelu klienta odbywa się po stronie biura rachunkowego na jego koncie w Odczycie dokumentów.
W tym celu należy:
zalogować się na konto administracyjne,
przejść do zakładki "Firma" i sprawdzić, czy klient (któremu chcemy dać dostęp) w kolumnie e-mail/telefon posiada wpisany prawidłowy adres e-mail,
jeżeli e-mail jest wpisany, wystarczy w kolumnie "akcje" uruchomić ikonę kłódki, co spowoduje wysłanie do klienta loginu do konta oraz linku do utworzenia hasła dostępu,
od tego momentu klient może korzystać z panelu klienta.
Przypomnijmy - biura rachunkowe korzystające z Odczytu dokumentów SaldeoSMART mogą włączyć swoim klientom dostęp do darmowego panelu klienta.
Funkcje Panelu klienta:
ewidencja faktur kosztowych
dostęp do zaawansowanej wyszukiwarki faktur
elektroniczne archiwum z możliwością podglądu dowolnej faktury
dostęp do rozliczeń księgowych przesłanych przez biuro
generowanie elektronicznych przelewów (także zbiorczych) oraz prowadzenie wygodnych rozrachunów
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu lub przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.