SaldeoSMART to innowacyjne rozwiązanie, wykorzystujące technologię OCR (Optical Character Recognition), przygotowane z myślą o usprawnieniu pracy biur rachunkowych i działów księgowych firm.
Automatyczne odczytywanie danych ze skanów faktur pozwala na przyspieszenie pracy przy wprowadzaniu tych informacji do programu księgowego.
SaldeoSMART krok po kroku:
SaldeoSMART zwiększa wydajność pracy biura rachunkowego o 40%, dzięki umożliwieniu pracy równoległej.
Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta czy przygotowaniem deklaracji. Tym samym wzrasta wydajność pracy, sktukująca możliwością obsługi większej liczby klientów.
Wyeliminowanie ręcznego wpisywania faktur do programu księgowego pozwala oszczędzić 40% czasu.
Zautomatyzowanie wprowadzania dokumentów sprawia, że proces księgowania znacznie się skraca.
Dostęp do elektronicznej formy dokumentu (także z poziomu Aplikacji Ramzes) pozwala błyskawicznie podejrzeć dokument bądź wysłać go mailem.
Natomiast udostępnienie pięcioletniego archiwum klientom biura, pozwala zmniejszyć ilość kontaktów telefonicznych, dotyczących przechowywanych przez biuro dokumentów.
W SaldeoSMART klienta biura może mieć własne konto!
Po co?
Aby wprowadzać zeskanowane dokumenty (widoczne od razu w panelu biura rachunkowego).
Aby samodzielnie analizować koszty i przychody.
Aby prowadzić własne rozrachunki, uzyskując w programie informację o fakturach do zapłacenia.
Wreszcie - aby mieć szybki dostęp do podglądu faktury w trybie online!
SaldeoSMART umożliwia prowadzenie 5-letniego archiwum dokumentów!
Co to oznacza?
Zamiast przeszukiwać stosy segregatorów, wystarczy znaleźć numer faktury (na kilka sposobów!) i ją podejrzeć.
Co ważne - korzystając z Aplikacji Ramzes podgląd faktury uzyskuje się już z poziomu programu księgowego! Dokument taki można wydrukować bądź wysłać mailem - np. do klienta, jeżeli miał takie życzenie.