Pełny proces wdrożenia zamawianych w AURA Technologies Sp. z o.o. rozwiązań informatycznych, w tym Aplikacji Ramzes, składa się następujących etapów:
Uwaga! Proces wdrożenia nie musi zawierać wszystkich poniżej omówionych elementów. Wdrożenie jest usługą dostosowywaną do oczekiwań i potrzeb Klienta.
- Analiza przedwdrożeniowa
- Rozpoznanie i definicja procesów biznesowych u Klienta, jego potrzeb i oczekiwań,
- Opracowanie z Klientem możliwych i oczekiwanych optymalizacji procesów biznesowych przy wykorzystaniu dostępnych rozwiązań informatycznych, w tym Aplikacji Ramzes,
- Opracowanie harmonogramu wdrożenia oraz kosztu inwestycji,
- Złożenie zamówienia na usługę wdrożeniową.
- Wdrożenie
- Dostarczenie sprzętu i oprogramowania zgodnie z zamówieniem Klienta,
- Instalacja oprogramowania - nasi specjaliści sprawnie i kompleksowo zainstalują zakupione programy, na każdym stanowisku pracy, oraz zalegalizują ich użytkowanie zgodnie ze wszystkimi wymogami licencjodawcy,
- Konfiguracja oprogramowania – nasi wdrożeniowcy dopasują możliwości ustawień konfiguracyjnych programów pod indywidualne wymagania Klienta oraz pod konkretne stanowiska funkcjonalne w firmie. Dzięki etapowi konfiguracji wszystkie niezbędne optymalizacje procesów biznesowych zostaną skutecznie wprowadzone w życie,
- Migracja danych – przeniesienie wszystkich niezbędnych i możliwych danych z wcześniej użytkowanych programów co pozwoli na sprawną kontynuację pracy i utrzymanie jej ciągłości,
- Integracja z innymi rozwiązaniami – usprawnienie procesów biznesowych polega często na bieżącej wymianie danych między różnymi stosowanymi w firmie rozwiązaniami informatycznymi, dlatego ten etap pozwoli na poprawną wymianę danych pomiędzy wykorzystywanymi rozwiązaniami.
- Szkolenie – usługa szkoleniowa to sprawne zapoznanie się z funkcjonalnością systemu co pozwoli na skuteczną pracę z systemem i umiejętnością biegłego wykorzystywania możliwości jakie oferuje narzędzie.
- Kontrola powdrożeniowa – usługa, w ramach sześciomiesięcznej gwarancji, pozwalająca na sprawdzenie poprawności działania systemu informatycznego oraz jego składowych:
- Sprawdzenie poprawności działania zastosowanych rozwiązań w tym funkcjonalnych i konfiguracyjnych,
- Analiza dostosowania funkcjonalnego do oczekiwań Klienta.
|
|
|
|